torsdag 26 februari 2009

Sma manniskor med annu mindre cyklar

Lago de Atitlan ar vackert! En sjo med vulkaner at alla hall man tittar. Vi befinner oss pa sjons vastra sida, i San Pedro La Laguna: en stor partyby med en lugn atmosfar. Har finns bade billiga drinkar och god mat; till och med den asiatiska maten har hittat hit. Jag tror dock att bade jag och Aron kanner oss lite rastlosa har. Vi hade tankt stanna har i typ en vecka, sa vi far val helt enkelt forsoka komma in i den lugna lunken.

Det absolut skonaste med Guatemala maste vara alla indianer. Sma, sma manniskor som till och med far mig att kanna mig lang. Manga av mannen ar dessutom cowboys!

Innan vi kom hit var vi pa snabbvisit i Antigua: en pa ytan ratt livlig stad som bakom de nybyggda "gamla" husen och turisterna kandes helt tom. Dar hangde vi lite med den mycket rastlosa chilenarn Tom och de tva franska tjejerna med valdigt begransade engelskakunskaper - tre personer som vi aven har stott pa i Granada, East Harbour (Utila) och Copán Ruinas.

Det har inlagget var inte alls roligt att skriva, sa nu ska jag sluta. Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var iallafall lite roligt att läsa =) sitter nämligen på nattskift på jobbet och det händer absolut ingenting. Men snart får jag gå hem och snart kommer väl även ni hem. men ni får njuta av den sista tiden innan ni får bada i snö igen.